Alla inlägg under september 2012

Av nennesgottochblandat - 17 september 2012 14:05

Fri och fri, jag e fortfarande rejält förkyld men det blir bättre och bättre. Jag har iallafall gått ut idag jag var så rastlös och har varit de sista dagarna. Gick en promenad i skogen, så skönt det var. Konstigt att man inte uppskattar något förrän man inte har möjlighet att gör det. Bara så skönt att komma ut och röra lite på sig, härligt väder är det också solen skiner. En härlig dag. 

Av nennesgottochblandat - 16 september 2012 15:32

Som du nog har märkt är jag inne i en skapar period, har fått många tips från youtube. Jag har en tavla som ligger och väntar på mig och tro det eller ej men den är förbered med snickerispackel. Vi får se vad det blir av den, kanske lägger jag upp den här. Vi ses


   Ca 40 x 30 cm

Av nennesgottochblandat - 16 september 2012 15:18

Man kan ju inte bli mer förvirrad när man ska börja scrapa igen efter något års uppehåll, det har ju kommit hur mycket nytt som helst....Embossing...digi stamps...stamps överhuvudtaget (hade jag inte förra gången :))...promakers.....copics. dies...altra...jag skulle kunna fortsätta ett tag till men du förstår säkert    Detta är ett av korten jag har gjort...berätta gärna vad du tycker. Ha en bra dag.


    Hittat hem

Av nennesgottochblandat - 16 september 2012 15:09

När man nu är krasslig men på samma gång full av rastlös energi får man kanalisera den på något   Det blev rätt bra tycker jag, men det var en del förberedelser...men men jag har ju tid.


  Ca 27 x 22 cm

Presentation


Hej! :D

Här hittar du lite kort scrapping, akrylmålningar, mixed media målningar, skisser & fotografier.

Mycket nöje och skriv gärna en rad :D


Hi! :D
Here you will find a little card making, acrylicpaintings, mixed media canvases, sketche

Kategorier

Gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards